Wishlist H&M voorjaar 2012

Eens in de zoveel tijd kijk ik even rond in de webshop van de H&M. Eigenlijk zou ik dit gewoon niet moeten doen, elke keer kom ik zoveel leuke items tegen dat ik direct een enorme drang krijg om te shoppen.
Met het voorjaar op komst vond ik het weer eens tijd worden voor een wishlist. Misschien  moet ik binnenkort maar eens goed gaan shoppen.

1. Jurk €19,95 | 2. Top €9,95 | 3. Top 14,95 | 4. Broek €39,95 | 5. Vest €14,95 | 6. Sandaaltjes €19,95 | 7. Broek €19,95 | 8. Blouse €14,95 | 9. Armband €3,95 | 10. Top €9,95

Het gestreepte vest heb ik al een aantal keren zien hangen in de winkels, ik blijf ‘m erg leuk vinden, maar heb ‘m nog steeds niet gekocht. Ik kwam zoveel leuke kleding tegen in de webshop, dat mijn wishlist eigenlijk iets groter is geworden dan de bedoeling was. Of ik alle items ook daadwerkelijk ga aanschaffen hangt een beetje van de pasvorm etc. af.
Wat ik wel een nadeel vind is dat ik de helft van de kleding die ik in de webshop van de H&M zie, nooit terug kan vinden in de winkels.

 

10 thoughts on “Wishlist H&M voorjaar 2012

Geef een reactie

