Mijn blush stash

Blush is een product dat je of elke dag gebruikt of nooit. Tot een jaar geleden gebruikte ik nooit blush. Ik vond het maar een moeilijk product en ik wist nooit hoe ik het precies moest aanbengen. Daar kwam verandering in toen Catrice allemaal mooie blushes uitbracht. Opeens kon ik het niet weerstaan en kocht ik een paar blushes. Na een tijdje experimenteren kwam ik erachter dat blush juist heel veel voor je gezicht kan doen. Ik ben van mezelf heel erg bleek en een klein beetje blush laat me er al veel beter uit zien. Vandaag leek het me leuk om mijn bescheiden blush stash te laten zien.

Links bovenin is mijn allereerste blush, Peach Sorbet van Catrice. Deze kocht ik tegelijk met As lively as ever van Catrice. Je moet natuurlijk wel een keuze hebben welke blush je op doet. Beide vind ik nog steeds erg mooi. Peach sorbet is een subtiel roze blush met shimmer. De kleur is echt heel erg licht, zelfs op mijn bleke huid is hij bijna niet te zien. As lively as ever daarentegen is veel donkerder en daarmee moet ik oppassen. Toch kan je deze heel mooi subtiel aanbrengen en dit is een van mijn favoriete blushes. Een andere grote favoriet is Rose gold van Sleek. Dit is zo’n prachtige blushes. Maandenlang heb ik deze dagelijks gedragen. Mijn andere sleek blush is Suede. Een prachtige blush die heel erg draagbaar is. Het laat je net wat gezonder lijken.
Mijn nieuwste aankoop is Dancing nymph van Catrice. Ook deze blush bevat een mooie shimmer. Het pigment is wel wat minder, maar eigenlijk vind ik dat juist wel fijn. Dan loop je er minder snel bij als een clown. De blush van Sephora draag ik eigenlijk bijna nooit. De kleur is het toch net niet en mijn andere blushes zijn gewoon fijner.
Als laatst heb ik nog een blush palette. De kleurtjes zijn allemaal goed gepigmenteerd en dit palette is heel erg fijn als je eens een ander kleurtje wil uitproberen. Toch merk ik dat ik sneller naar m’n losse blushes grijp.
De blushes die ik het meest heb gedragen zijn zeker weten Rose gold van Sleek en As lively as ever van Catrice. Beide blushes zijn prachtig en staan heel erg mooi. M’n stash is nog bescheiden, toch merk ik dat ik vaak nieuwe blushes wil aanschaffen. Toch houd ik mezelf maar in, aangezien je toch maar één blush per dag kan dragen.

Draag jij blush?

16 thoughts on “Mijn blush stash

  1. Ik ben verslaafd aan blush, zonder blush (en lippenstift) ga ik de deur niet uit. Meestal draag ik roze blush. Soms heel heftig en soms zoetig rustig en licht..

    Leuk om je stash te zien!

    Liefs

  2. Wat een mooie collectie heb je! Prachtige blushes. 🙂 Ik draag elke dag blush. Laatst was ik het één keer vergeten, en ik dacht al dat ik er wat kaal uitzag. Not happy. Haha!

  3. Ja ik draag blush, zoals je al zegt maakt het toch wel een groot verschil. Laat je er ook net wat gezonder uitzien 😉 Palette ziet er ook erg mooi uit trouwens!

  4. Ik draag ook iedere dag blush! Het doet inderdaad net als wat je zelf zegt zoveel voor je gezicht!

Geef een reactie

