Weekly nail art #18; de Paas editie

Wat gaat de tijd toch ongelooflijk snel, nog een kleine week en dan is het alweer Pasen.
Al maanden liggen de winkels vol met chocolade hazen, kuikens en eieren,  Pasen is dan ook wel een beetje het feest van de eieren.

Met de eieren in gedachten maakte ik deze nail art. Allereerst lakte ik mijn nagels met twee laagjes van de oude versie van Mellow Yellow, ik blijf dit een prachtige kleur geel vinden. Wat mij betreft is geel een echte paaskleur en ook andere pasteltinten horen bij het voorjaar.
Ik voorzag mijn nagels van chocolade paaseieren in verschillende pastel-kleuren. Tot slot zette ik nog wat stipjes in de eieren voor het effect.

12 thoughts on “Weekly nail art #18; de Paas editie

  1. Super super leuk! Hoe lakt Mellow Yellow? Ik vind dat veel gele lakjes niet zo fijn lakken..

    Liefs

Geef een reactie

