NOTD: Catrice – meet me at coral island

Afgelopen week was het prachtig weer. Hierdoor had ik echt zin om een leuk zomers kleurtje op m’n nagels te dragen. Koraal was een kleur die ik eerst eigenlijk niet zo mooi vond. Tot ik een keertje in de Kruidvat liep en deze lak moest hebben. Nu ik hem heb gedragen vind ik hem eigenlijk toch wel erg mooi en leuk voor in de zomer maanden.
Meet me at coral island is een koraal kleurig lakje, die met twee laagjes volledig dekt. De houdbaarheid is zoals we van Catrice gewend zijn. Ik moet wel zeggen dat mijn nagellak meestal 4 dagen goed blijft zitten bij alle merken die ik heb.

14 thoughts on “NOTD: Catrice – meet me at coral island

  1. Ik moet altijd erg wennen als ik deze kleur draag. In het begin deed het me altijd denken aan een strenge juf die ik langlanglang geleden had op de basisschool, die droeg ook zo’n kleur.. Maar nu vind ik hem echt mooi. Hij staat mooi bij je huidskleur!

    Liefs

Geef een reactie

