Shoplog; Sephora, Kruidvat, V&D, H&M

Zo af en toe heb ik echt de behoefte om eens goed te gaan shoppen. Met alle aankondigingen van de 3 voor €10 actie bij Sephora kon het dan ook niet anders dan dat er geshopt zou worden.

Dat de 3 voor €10 actie van Sephora geweldig is dat wisten we natuurlijk allang. Ik verzamelde 6 producten in mijn mandje en bespaarde hiermee ruim €60,-.
Ik kocht mijn geliefde primer, nog een primer, een highlighter, concealer en een nieuwe compact powder. Deze compact powder kocht ik vorig jaar ook al, maar de deksel was gesneufeld waardoor ik ‘m niet meer mee kon nemen.

De perfecte shampoo en conditioner heb ik nog niet gevonden, ik heb dan ook geen vast merk en wissel eigenlijk altijd van shampoo. Deze shampoo (€1,89) en conditioner (€1,89) van kruidvat beloven lang dof haar weer glansend te maken. Ik ben benieuwd, ze ruiken in ieder geval wel erg lekker.

Over de voet verzorging producten van Kruidvat las ik veel goede reviews. Nu de lente zich aankondigt, wordt het ook tijd om de voeten weer te verzorgen. Ik kocht de kruidvat voet scrubcreme (€2,99) en de kruivat voet butter (€3,99).
Deze reinigingsdoekjes van essence (€1,49) zijn echt mijn favoriet!
De nivea aqua sensation dagcreme (€9,95) is ook echt een favoriet product, deze voedt mijn huid goed en voelt fijn aan.

Sinds lange tijd zag ik weer eens echt leuke oorbellen hangen. Ik kon mij dan ook niet inhouden en kocht gelijk 3 paar, zo kan ik weer eventjes vooruit.

Tot slot spotte ik deze schattige ballerina’s (€9,95) bij de H&M divided. Ze maken me vrolijk en doen me erg aan de lente denken.
Eenmaal thuis bleken ze niet heel lekker te zitten, maar goed ik had de kaartjes er al afgeknipt. Dus even doorbijten, misschien lopen ze nog wat uit.

 

 

7 thoughts on “Shoplog; Sephora, Kruidvat, V&D, H&M

  1. Wat een leuke aankoopjes! Ik vind een haarmasker van de kruidvat best fijn, als budget merk.
    Shampoo’s heb ik nog nooit geprobeerd van het Kruidvat.
    Voor essence my skin ben ik alergisch voor dus die sla ik over.
    Schattige ballerina’s heerlijk voor de lente!

Geef een reactie

