New in: Ebay kettingen

Een hele tijd geleden had ik een aantal Ebay kettingen besteld. Met Ebay is het altijd een beetje afwachten hoe de producten in het echt zijn. De ene keer is het helemaal geweldig, de andere keer ligt de ketting al helemaal uit elkaar na 1 keer dragen. Vandaag laat ik foto’s zien van de kettingen.

Deze ketting vind ik echt super leuk. Hij ziet er precies uit als op het plaatje en is lekker lang. Kwalitatief ziet hij er ook wel goed uit. Vooral voor het geld wat hij me gekost heeft. Deze was namelijk maar $1,27 bij deze verkoper. Ik weet niet meer precies hoelang de shipping heeft geduurd, maar het was in ieder geval niet extreem lang.

Bambi ❤ Ik moest meteen aan de Disney film denken toen ik deze ketting zag. Impulsief drukte ik op de koop knop en ik ben er wel blij mee. Deze ketting is ook redelijk lang en ziet er goed uit. Het hert vind ik echt leuk om te dragen als ketting. Deze ketting kostte $1,79 bij deze verkoper. Volgens mij had ik deze ketting binnen twee weken binnen, wat redelijk snel is.

Met deze ketting ben ik het minst blij. Ik kan het ook niet zo goed uitleggen. Om de een of andere reden is deze ketting het net niet. Op het plaatje vond ik hem er veel leuker uit zien. Het duurde ook redelijk lang voordat ik deze ketting binnen kreeg. Volgens mij duurde het bijna een maand en dat terwijl ik ongeduldig aan het wachten was op deze ketting. Ik was dan ook redelijk teleurgesteld toen hij eindelijk aan kwam. Deze ketting kostte $2,28 bij deze verkoper.

Al met al ben ik super blij met mijn kettingen. Leuke kettingen, die je niet vaak tegen komt voor een super leuke prijs! Ebay is echt super leuk om lekker door te spitten op zoek naar de leuke aankoopjes!

6 thoughts on “New in: Ebay kettingen

Geef een reactie

