Inspiratie; Lente

Na een winter waarin niemand meer dacht dat het toch nog echt koud zou worden, we ineens massaal op de schaats stonden en heel Nederland leed aan elfstedenkoorts, is het nu eindelijk zover; de lente!

Onze uggs, sjaals, mutsen en handschoenen kunnen weer de kast in en onze dikke winterjassen verruilen we voor een wat luchtiger exemplaar. Iedereen gaat massaal naar buiten en alle terrasjes zitten binnen no-time vol. Hier waren we met z’n allen aan toe, mijn eerste ijsje van dit jaar heb ik al op en ik laat mij graag nog even inspireren door wat lente plaatjes.

Persoonlijk kan ik echt heel blij worden van een dag waarop de zon heerlijk schijnt, je vrij bent en helemaal niets hoeft. De vogeltjes fluiten weer alsof hun leven er vanaf hangt, mijn zonnebril kan weer onder het stof vandaan en de ballerina’s weer aan mijn voeten. Ja, ik ben dol op de lente!

Zijn jullie ook zo dol op de lente? 

7 thoughts on “Inspiratie; Lente

Geef een reactie

