Weekly nail art #17: lente

Afgelopen week was het echt prachtig weer. Door het zonnetje kreeg ik echt zin om een lekker fel kleurtje op m’n nagels te dragen. De eer viel te beurt aan Gum pink van Elf. Een erg fijn roze lakje dat binnen twee laagjes dekt. Het resultaat vond ik echter niet genoeg. Vandaar dat ik m’n konad spulletjes erbij pakte en aan de slag ging.
Tot mijn schaamte heb ik een aantal image plates van Konad nog nooit gebruikt. M21was er zo eentje. M21 is een perfecte plate voor de lente aangezien er allemaal bloemen en vlinder op staan. Ik pakte m’n witte Konad stempellak erbij en ging aan de slag. Al gauw stonden er bloemen en vlinders op m’n nagels. Toch had ik het gevoel dat er nog wat ontbrak. Ik rommelde nog wat in m’n nail art lade en kwam algauw uit bij rhinestones. De roze bloemetjes leken er perfect bij te passen en belandde zo op m’n nagels.

14 thoughts on “Weekly nail art #17: lente

Geef een reactie

