Shoplog 24-2: Sephora, Kruidvat, Only, van Haren

Het was al weer een tijd geleden dat ik lekker heb geshopt. Aangezien ik afgelopen week hard heb gestudeerd voor m’n tentamens besloot ik gister dat het weer eens tijd was om te gaan shoppen. Mijn grootste doel was om een nieuwe zomerjas te vinden. Helaas ben ik daar niet geslaagd. Alle jassen waren net iets te kort of te lang of niet mijn smaak. Gelukkig heb ik wel een paar andere leuke dingetjes gekocht.

Allereerst ben ik even langs de Sephora gegaan waar ze weer de 3 voor €10 actie hebben. Daar heb ik een setting mist, een highlighter en een primer gekocht. De highlighter bevat erg veel glimmers, maar ik vond hem zo mooi dat ik hem toch maar mee nam. In de v&d hebben ze ook nog sieradenrekken van de six staan. Daar heb ik twee paar oorbellen gekocht en een zonnebril. Zonnebrillen vind ik altijd een ramp om te kopen aangezien ik een redelijk smal hoofd heb. Veel zonnebrillen zijn daarom ook veel te groot. Deze paste perfect en kostte maar €10. Als laatst gingen we nog even naar de Kruidvat. Daar kocht ik een nieuwe droogshampoo (€2,29), een oogschaduwbasis van Essence, nagellijm van Essence (€2,49) en nog een paar zwarte oorbellen (€4,95). Carola heeft de perfecte manier gevonden om een ingescheurde nagel te behandelen met deze nagellijm.

Bij de Only zag ik deze roze blazer (€24,95) hangen en ik vond de kleur wel heel erg leuk voor de lente. Het stofje vind ik ook wel erg leuk, het maakt dat de blazer niet al te netjes is. Ook zag ik nog deze grijze broek liggen. Aangezien ik nog geen grijze broek heb besloot ik ook deze mee te nemen (€29,95).

Als laatst wilde ik nog nieuwe ballerina’s. Deze heb ik bij de Van Haren vandaan en het zijn gewoon simpele ballerina’s. Ze zijn echter wel van echt leer wat ervoor zorgt dat ze wat soepeler zitten dan menig andere ballerina’s. Die van de h&m hebben altijd harde randen wat na enige tijd erg oncomfortabel gaan zitten. Deze schoenen hebben me €24,95 gekost.

Ik vind het erg jammer dat ik niet in mijn missie voor een nieuwe zomerjas ben geslaagd. Toch ben ik erg blij met de dingen die ik wel heb weten te scoren.

12 thoughts on “Shoplog 24-2: Sephora, Kruidvat, Only, van Haren

  1. Leuke shoplog! Misschien ga ik ook maar even naar de Van Haren, ik ben nog op zoek naar (goedkope) ballerina’s die wel redelijk stevig zijn.

Geef een reactie

