Nail art tutorial; Lieveheersbeestjes

De lente is officieel begonnen, de zon laat zich al dagen volop zien en we kunnen weer zonder jas naar buiten! Hoe fijn is dat? Worden jullie er ook zo vrolijk van?

Ik liet mij inspireren door het prachtige lente weer en tijdens een middag in de tuin in de zon zag ik wat lieveheersbeestjes lopen.
Dit leek mij perfect voor een eerste echte lente-nail art, en omdat ik ‘m zo leuk vond deel ik ‘m vandaag met jullie in een tutorial.

Voor deze nail art heb je een dottingtool nodig, een rode, een zwarte en een witte nagellak en een smal kwastje.

1; Lak je nagels volledig rood.
2; Maak met de zwarte lak een half rondje aan het uiteinde van je nagel, dit vormt het kopje van het lieveheersbeestje. Gebruik een smal kwastje om het lieveheersbeestje voelsprietjes te geven.
3; Pak nu je dottingtool, hiermee zet je twee bolletjes op de voelsprieten. Zet willekeurig op het lijfje zwarte stippen.
4; Zet met een witte kleur twee stippen in het hoofdje van het lieveheersbeestje. Als de witte kleur goed droog is zet je hier nog twee kleinere zwarte stippen in, dit zijn de ogen.

Lak tot slot nog een laagje topcoat over je lieveheersbeestjes en je hebt echte lente nagels.
Ik vond dit een erg leuke nail art, het geeft mij echt een lente gevoel. Heel eenvoudig maar ontzettend makkelijk na te maken.
Heb je geen dottingtool? Een sate prikker of een speld voldoet ook!

 

 

10 thoughts on “Nail art tutorial; Lieveheersbeestjes

Geef een reactie

