NOTD; China Glaze – Kinetic Candy

China Glaze heeft met de Electro pop collectie goed ingespeeld op de pasteltint-trend van dit voorjaar.
Met het geweldige lente weer van de afgelopen dagen vond ik het tijd worden voor een vrolijk kleurtje op mijn nagels.
Ik bekeek mijn stash en vond hierin Kinetic Candy, een mooie baby blauwe lak uit de Electro pop collectie van China Glaze.

Kinetic Candy is een crème lak, momenteel ben ik dol op crème lakken en dat komt dus goed uit.
Met twee dunne laagjes heb je een volledige dekking en de droogtijd is redelijk. Deze lak lakt eigenlijk net als alle andere China Glaze lakken erg fijn en ook de houdbaarheid is prima in orde.

11 thoughts on “NOTD; China Glaze – Kinetic Candy

  1. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

