Weekly nailart #16

Als je het mij vraagt blijft grijs gewoon een ideale basiskleur voor een nailart. Alleen grijs kan soms wat saai ogen, maar met een simpele nailart er op staat het al snel een stuk leuker.

Ik koos ervoor om eens aan de slag te gaan met mijn essence tip painters, eigenlijk zijn dit gewoon stripers met een andere naam.
Ik hield het dit keer heel simpel en trok vanuit een hoek van mijn nagel wat zwarte strepen, enkel zwart vond ik wat saai en daarom zette ik ook nog wat witte strepen.
Om het geheel af te maken plaatste ik een zilverkleurige rhinestone bij de basis van deze strepen.

Zo heb je al heel snel een simpele nailart, die er toch leuk uit ziet. Uiteraard kan je dit met elke kleur doen die je zelf wilt.

9 thoughts on “Weekly nailart #16

Geef een reactie

