Groene checkerboard mani

Plakband is heel erg handig om te gebruiken bij nail art. Toch lukte het mij niet altijd om het goed voor elkaar te krijgen. Na lang oefenen en wat meer geduld te hebben lukt het nu eigenlijk altijd wel. Vandaag besloot ik om eens een checkerboard mani te maken. Dit patroontje vind ik erg leuk en is ook makkelijk te krijgen met behulp van plakband. Als basis heb ik He’s going in circles gebruikt van China glaze. Dit is een licht groen holografisch lakje en droogt daardoor lekker snel. Na een tijdje te hebben gewacht om er zeker van te zijn dat de nagellak droog was heb ik met plakband een vakje I sea you van Catrice erop gemaakt. Daarna heb ik een laagje topcoat aangebracht, een paar minuten gewacht en weer een vakje I sea you aan gebracht. Zoals te zien is is het redelijk lastig om de lijnen goed recht te krijgen. Ik denk dat ik nog wat meer ga oefenen aangezien ik de nail art echt super gaaf vind staan.

11 thoughts on “Groene checkerboard mani

  1. Inderdaad goed gelukt, mooi hoor. Het eerste waar ik aan moest denken was Harry Potter, haha. Ik weet niet hoe die groep dan heet, maar misschien leg je de link zelf.

  2. Wat een stoere mani! 🙂 Ik vind het ook altijd zo handig om met plakband te werken. Schildersplakband werkt eigenlijk het beste, dan heb je de minste kans dat de nagellak aan de plakband blijft zitten, dat heb ik namelijk ook als eens gehad!

Geef een reactie

