Wishlist Sephora 3 voor €10 actie

Twee keer per jaar komt Sephora met een geweldige actie, namelijk alle make-up producten 3 voor €10,-. Nu zijn veel make-up producten van Sephora al rond de €10,- en is dit dus een actie waarbij je flink wat korting krijgt.
Menig beauty blogger kijkt uit naar deze actie en ook ik heb mijn wishlist alvast klaar, kijken julllie mee?

1.Smoothing primer; Dit is echt mijn favoriete primer, tijdens deze actie koop ik altijd meerdere potjes zodat ik weer eventjes vooruit kan
2. Sculpting disk; Drie verschillende compact poeders in 1 doosje. Dit lijkt me erg handig. In dit doosje zit een matterende poeder, een bronzer en een highlighter.
3. Smoothing & brightning concealer; Deze concealer belooft heel wat, ik ben erg benieuwd.
4. Mattifying compact foundation; Deze kocht ik vorig jaar tijdens de 3 voor 10 actie, helaas sneufelde de deksel en kan ik dit product niet meer meenemen als ik ergens naar toe ga. Vandaar dat ik graag een nieuwe wil.
5.Nagellak; Tsja.. Je kan nooit teveel nagellak hebben toch?

Deze actie maakt deel uit van het v&d prijzencircus en is geldig van 21 maart t/m 8 april.
 

Wat staat er op jouw wishlist?

7 thoughts on “Wishlist Sephora 3 voor €10 actie

  1. Ooh dit moet ik nog op mijn site zetten. Bedankt voor de reminder haha
    Ik hou van die actie! Bedankt =D

  2. Deze actie is geweldig! Ik weet zelf nog niet of ik er wat van ga kopen, aangezien ik er onlangs achter ben gekomen dat Sephora niet dierproefvrij is.

Geef een reactie

