Weekly nailart #15: Full nail

Het is alweer een tijd geleden dat ik een full nail art heb gestempeld. Ik heb laatst m’n nail art spulletjes opgeruimd en daar kwam ik mijn big image plate b weer tegen. Ik kreeg meteen weer zin om die te gaan gebruiken. Vandaar dat ik snel m’n witte konad stempellak erbij pakte en aan de slag ging. De basis kleur is I have a herring problem van OPI. Daarna heb ik met een witte stempellak een full nail design gestempeld. Bij m’n wijsvinger heeft het helaas een beetje bewogen waardoor het er niet perfect op zit. Het ziet er daar een beetje wazig uit.

11 thoughts on “Weekly nailart #15: Full nail

Geef een reactie

