NOTD; Kiss Me On My Tulips

In het mini opi setje, uit de winactie van gisteren, zit een lakje welke ik zelf in full size bezit.
Vandaag leek mij de geschikte dag om deze met jullie te delen.

Kiss me on my tulips is een knal roze creme lak, welke compleet dekt in twee laagjes.
De kleur is in het echt nog feller op je nagels, deze knalt er echt vanaf en dat maakt het een echte lak voor de lente.
Zelf werd ik echt direct verliefd op deze kleur en ondanks dat dit een creamy lak is, is deze zeker niet saai.

De houdbaarheid van de lak is prima in orde, op bovenstaande foto draag ik de lak al vier dagen op mijn nagels en heb ik enkel wat tipwear.

19 thoughts on “NOTD; Kiss Me On My Tulips

  1. Hij is heel mooi! Ik heb de laatste tijd zo veel gewonnen dat ik me steeds hartstikke schuldig voel als ik weer meedoe met een winactie, maar ik denk dat ik stiekem toch wel mee wil doen met het winnen van de mini’s, hihi.

Geef een reactie

