Winactie #7: OPI mini’s Dutch treats

Dit voorjaar staat de nieuwe collectie van OPI geheel in het teken van Nederland. Dit kunnen wij als Nederlandse nagellak verslaafden natuurlijk niet aan ons voorbij laten gaan. Tijdens de bestelling die Carola en ik deden kochten we ook wat voor jullie.

Wat kan je winnen?
Een setje van 4 mini OPI’s met daarin I have a herring problem, Red lights ahead…Where?, Kiss me on my tulips en Pedal Faster Suzi!

Hoe maak je kans op deze prijs?
* Volg ons op bloglovin en like dit bericht.
* Laat een comment achter dat je mee doet.
* Je moet in Nederland of Belgie wonen om mee te kunnen doen.

Hoe maak je extra kans op deze prijs?
*Twitter over deze winactie en tweet het volgende; @a1001addictions trakteert; OPI mini’s Dutch treats http://wp.me/p1prQ5-H3 .  Laat een link met je tweet achter in de comments. (+1)

Meedoen met deze winactie kan t/m zondag 18 maart 23:59 uur.

Dit is alweer de laatste winactie! We vinden het echt heel erg leuk dat zoveel mensen mee doen en we hopen dat we een aantal mensen blij kunnen maken.

71 thoughts on “Winactie #7: OPI mini’s Dutch treats

  1. Ik doe graag mee! ik vind het super mooie kleuren en ik ben heel erg nieuwsgierig naar opi 😀

    ik volg al een tijdje via bloglovin en ik heb dit artikel geliked 😀

  2. Ik doe ook mee !
    Heb geen twitter, maar voor de rest heb ik alles gedaan !
    echt fantastisch, ik hoop toch stiekem dat ik iets win..

  3. Ik doe graag mee aan deze actie, volg op bloglovin en heb getweet @schuitje75
    (ik kan de link werkelijkwaar niet vinden, maar heb getweet)

  4. Ik doe mee!
    Ik volg het blog via bloglovin en heb het artikel geliked.
    @a1001addictions trakteert; OPI mini’s Dutch treats wp.me/p1prQ5-H3

  5. Ik heb het bericht geliked!
    En dit setje zou ik graag willen winnen! Leuk om OPI uit te proberen
    met een lekker nederlands setje!

  6. Jeetje wat zijn jullie goed bezig met jullie winacties zeg! 🙂 Hartstikke leuk! Ik doe wederom graag met deze mee… Artikel op Bloglovin’ geliked, en volgen doe ik jullie al heeel lang!

  7. ben heel benieuwd hoe de lakjes er op je nagels uitzien. Dus ik doe meeeeee!!!
    – ik woon in nederland
    – volg op bloglovin en heb geliked
    – en getweet: @a1001addictions trakteert; OPI mini’s Dutch treats http://wp.me/p1prQ5-H3 . +1
    xx

  8. Ik doe mee met deze super leuke winactie 🙂 Ik volgde al via bloglovin en heb dit bericht geliked 🙂 Ik ben benieuwd 🙂

  9. Wauw je doet veel wedstrijden!!!

    Ik doe ook bij deze weer mee!:)
    ik volg je op BL en heb geliked!
    xxxxxx

  10. Fantastisch, ik weet namelijk niet waar ik OPI in de buurt kan kopen 🙂

    Ik volg jullie, ik heb ge-liked en ik woon in Nederland

Geef een reactie

