Winactie #5; Nailart pakketje

Wekelijks voorzien we jullie van een nieuwe nailart, en a1001addictions zou a1001addictions niet zijn als wij tijdens deze winactie week geen nailart pakketje weg zouden geven.
Hiermee geven we jullie de kans om zelf eens aan de slag te gaan zodat je je nagels kunt voorzien van een leuk design.


Wat kan je winnen?
Een nailart pakketje met daarin; drie nailart kwastjes, een wiel met fimo bloemen, 4 pakjes met nagelstickers.

Hoe maak je kans op deze prijs?
* Volg ons op bloglovin en like dit bericht.
* Laat een comment achter dat je mee doet.
* Je moet in Nederland of Belgie wonen om mee te kunnen doen.

Hoe maak je extra kans op deze prijs?
*Twitter over deze winactie en tweet het volgende; a1001addictions trakteert; Nailart pakketje https://a1001addictions.wordpress.com/2012/03/09/winactie-5-nailart-pakketje/Β . Β Laat een link met je tweet achter in de comments. (+1)

Meedoen met deze winactie kan t/m zondag 18 maart 23:59 uur.
Β 

40 thoughts on “Winactie #5; Nailart pakketje

  1. Superleuk!
    Ik doe mee!
    Dit is echt een leuk pakketje πŸ™‚
    Ik volg jullie op bloglovin en ga nu liken.
    Ik woon in Nederland.

  2. Super leuke winactie, ben zelf een beetje voorzichtig met het nailart, omdat ik het zelf niet zo heel goed kan. Maar het lijkt mee en super pakketje om toch meer te gaan beginnen met nailart. Dus bij deze doe ik graag mee. πŸ˜€

    – Tuurlijk volg ik jullie op bloglovin’ en heb ik geliked.
    – Natuurlijk dit comment
    – En ik woon in het mooie Oosten der Nederlanden. πŸ˜›

    – En ofcourse het laatste heb ik getweet: https://twitter.com/#!/TammieGotcha/status/178208071078772736

    Liefs,
    Tamara.

  3. Snoeperige fimo’s, me wants πŸ˜€
    Heb het bericht geliked en ik volgde je al via bloglovin πŸ™‚ x

  4. Leuke actie (heb het blog net ontdekt via twitter), like via bloglovin en twitter als @schuijtje75

  5. Ik volg jullie, ik heb ge-liked, ik ben niet actief op twitter(heb dus ook geen volgers) en ik woon in Nederland. ZO πŸ™‚

  6. ja aan zo’n winactie doe ik zeker mee ik heb geliked en ik woon in NL πŸ˜€ nu maar afwachten o ja ik volg je ook op Bloglovin

Geef een reactie

