Just some dots

Een dotting tool is echt heel erg handig voor nail art. Ik gebruik hem redelijk vaak, maar eigenlijk bijna nooit om echt stippen te zetten. Hier moest verandering in komen, dus ging ik aan de slag met stippen. Het is best lastig om alle stippen even groot te maken, vandaar dat ik heb gekozen voor een nail art waarbij dat niet hoeft.
Als basis heb ik  Galactic black van Essence gebruikt. Dit is een zwarte lak met wat shimmer erin. Voor de stippen heb ik gekozen voor 3 verschillende kleuren; wit, lichtblauw en grijs. Deze kleuren hebben genoeg contrast met de basis om er echt uit te springen. De lakjes die ik hiervoor heb gebruikt zijn: Lavender breeze, Rain polish van Eyeko en London’s weather forecast van Catrice. Vervolgens pakte ik verschillende dotting tools en zette willekeurig een aantal stippen. Het leek mij ook wel leuk om een soort gradient te maken. Bij m’n ringvinger heb ik een kwart van de nagel gestipt, bij m’n middelvinger de helft, m’n ring driekwart en m’n pink helemaal. Dit geeft er wel een leuk speels effect aan. Het is ook super makkelijk om deze nail art te maken.

17 thoughts on “Just some dots

  1. Super leuk. Ik maak deze variant eigenlijk alleen altijd met veel felle kleurtjes, maar zo issie ook supertof!

    Liefs

  2. Oh wauw! Dat heb je leuk gedaan. Ik heb ook weleens stippeltjes nail-art gemaakt, maar dan met felle kleuren. Vind dit ook wel heel leuk eigenlijk!

Geef een reactie

