Winactie #4; Lipsmackers & armband

Lippenbalsem, zonder kan ik echt niet meer. In al mijn jaszakken en tassen vind je ze wel terug. Ook heb ik een paar lipsmackers in mijn bezit, ik denk dat haast iedereen deze lippenbalsem met een smaakje wel kent.
Tijdens ons laatste shoptripje bij de primark spotte we een grote pot vol lipsmackers, het leek ons leuk om er een paar mee te nemen en te verloten aan onze volgers.

Wat kan je winnen?
Twee lipsmackers in de smaken Coca Cola cherry en Fanta orange, en een roze armband.

Hoe maak je kans op deze prijs?
* Volg ons op bloglovin en like dit bericht.
* Laat een comment achter dat je mee doet.
* Je moet in Nederland of Belgie wonen om mee te kunnen doen.

Hoe maak je extra kans op deze prijs?
*Twitter over deze winactie en tweet het volgende; a1001addictions trakteert; Lipsmackers en een armband https://a1001addictions.wordpress.com/2012/03/08/winactie-4-lipsmackers-armband/Β . Β Laat een link met je tweet achter in de comments. (+1)

Meedoen met deze winactie kan t/m zondag 18 maart 23:59 uur.

28 thoughts on “Winactie #4; Lipsmackers & armband

  1. leuk zeg ik doe weer mee hihi ik volg natuurlijk met bloglovin en ik heb ook weer geliked. xxxxxxxxxx

  2. Leuke winactie, wij doen mee.
    We volgen je op Bloglovin’ en we hebben dit artikel geliked.
    xoxo Amy & Laura

Geef een reactie

