Winactie #3; mini set inm out the door topcoat

Iedereen die onze blog geregeld bezoekt weet inmiddels dat inm out the door topcoat ons hart heeft veroverd. Wanneer je net je nagels hebt gelakt zijn deze erg kwetsbaar voor deukjes of bijvoorbeeld een patroontje van een dekbed in je nagels. Met inm out the door heb je hier geen last meer van, en omdat wij er niet meer zonder kunnen geven we vandaag een mini setje inm out the door topcoats weg.

Wat kan je winnen?
Drie mini flesjes inm out the door snel drogende topcoat. Twee van deze mini flesje bevatten glitters.

Hoe maak je kans op deze prijs?
* Volg ons op bloglovin en like dit bericht.
* Laat een comment achter dat je mee doet.
* Je moet in Nederland of Belgie wonen om mee te kunnen doen.

Hoe maak je extra kans op deze prijs?
*Twitter over deze winactie en tweet het volgende; a1001addictions trakteert; Mini set inm out the door topcoat https://a1001addictions.wordpress.com/2012/03/07/winactie-3-mini-set-inm-out-the-door-topcoat/Β . Β Laat een link met je tweet achter in de comments. (+1)

Meedoen met deze winactie kan t/m zondag 18 maart 23:59 uur.

54 thoughts on “Winactie #3; mini set inm out the door topcoat

  1. Ik wil graag meedoen, maar het bericht staat nog niet op Bloglovin’? Dus kan hem (nog) niet liken… Zal ik vanmiddag nog wel even doen, als ie er dan tenminste op staat.

    Ik volgde jullie sowieso al, dus dat zit wel goed πŸ™‚

    Ben btw ook heeel erg te spreken over de INM Topcoat, hij is echt snel droog en glanst ZO mooi!

  2. Ik doe mee ! Mijn topcoat is ook al bijna op. Dus dit is geweldig !
    Volg jullie natuurlijk al op bloglovin en heb het geliked.
    X.

  3. hier doe ik ook weer mee. ik volg je met bloglovin en ik heb geliked, ik won in nederland. xxxxxxxxxxxxxxx

  4. Supercool! I’m in love with Northern Lighters β™₯__β™₯
    Ik volg jullie op Bloglovin’ en heb het artikel geliked,
    Ik heb ook getweet:

    & Ik woon in Nederland πŸ˜€
    xxxx

  5. Super leuk! ik doe graag mee πŸ˜‰
    β™₯ ik volg jullie op bloglovin’ en heb geliked
    β™₯ ik woon in Nederland
    xx

  6. Wouw, het lijkt me super om INM uit te proberen! Ik ben echt te ongeduldig voor nagellak. Ik doe graag mee en volg + like jullie op bloglovin!

  7. Hoi! Leuke actie, ik heb de INM topcoats zelf nog nooit gehad, dus het zou wel erg fijn zijn als ik ze eens kon proberen ! πŸ™‚

    Ik volg op Bloglovin en heb geliked!

    Groetjes

  8. Leuk, ik doe mee! Heb nog steeds geen fijne goeie topcoat gevonden en hier ben ik wel heel benieuwd naar πŸ™‚ Heb heb bericht geliked op bloglovin!

  9. Leeeuk! Ik wil graag meedoen. Volgde jullie al op bloglovin’ en heb dit bericht geliked.
    xxxx

  10. Leuke winactie, ik doe graag mee!
    Ben altijd al benieuwd geweest naar de inm out the door topcoats.
    Ik volg jullie op bloglovin en heb geliked πŸ™‚
    xxx

  11. Leuke winactie, wij doen mee.
    We volgen je op Bloglovin’ en we hebben dit artikel geliked.
    xoxo Amy & Laura

  12. Hoi, ik doe mee! Ik ben al lang op zoek naar een sneldrogende topcoat πŸ™‚ Ik volg jullie en ik heb het bericht ge-liked. Ik heb wel twitter, maar daar ben ik niet actief en heb ik geen volgers, dus tweeten heeft niet veel zin πŸ™‚

    X

Geef een reactie

