Winactie #2: Blush palette

Ik ben echt gek op blush. Het geeft mijn bleke huid een gezond kleurtje. Ik kan niet meer zonder! Van Carola kreeg ik het blush palette voor m’n verjaardag. Ik ben er zo tevreden mee dat we hebben besloten er eentje te verloten.

Wat kan je winnen?
Een blush palette met daarin 10 blushes.

Hoe maak je kans op deze prijs?
* Volg ons op bloglovin en like dit bericht.
* Laat een comment achter dat je mee doet.
* Je moet in Nederland of Belgie wonen om mee te kunnen doen.

Hoe maak je extra kans op deze prijs?
*Twitter over deze winactie en tweet het volgende; a1001addictions trakteert; Blush palette https://a1001addictions.wordpress.com/2012/03/05/winactie-2-blush-palette/Β . Β Laat een link met je tweet achter in de comments. (+1)

Meedoen met deze winactie kan t/m zondag 18 maart 23:59 uur.

 

56 thoughts on “Winactie #2: Blush palette

  1. wauww gaaf zeg ik doe zeker mee. ik volg je met bloglovin en ik hebook geliked. ik woon in nederland xxxxxxxx

  2. Super leuk weer!
    Alleen ik draag nauwelijks blush dus ik doe niet mee πŸ™‚
    het kan beter naar iemand gaan de er lekker volop van kan genieten
    xx

  3. Oh wauw, wat super gaaf! Ik hou echt van die kleuren blushes πŸ™‚ Ik wil graag meedoen!
    Ik volg jullie met Bloglovin en heb het artikel geliked β™₯
    En ik woon in Nederland πŸ˜‰
    ‘xx

  4. Wauw, mooie blushes! Zou heel goed uitkomen als ik deze win, ik heb namelijk nog helemaal geen blush. ):
    Ik volg jullie al, ik heb net deze blogpost geliked & ik woon in Nederland. Hieronder is mijn tweet:

  5. Wauw ik doe heel graag mee!
    Ik ben al zo blij met mijn oogschaduwpaletten maar heb nog steeds geen blush palette aangeschaft.. Shame on me!
    Want ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte bush (roze of peachy?) en met 10 kleurtjes moet die er vast wel tussen zitten!

    * Bloglovin’ volgster + ‘Likeje’ gegeven
    * en ik maak grÑÑg extra kans, dus hierbij mijn Tweet: https://twitter.com/#!/Melissa_v_k/status/177096396657270784

  6. Heey,
    ik doe heel graag mee! heb al meerdere keren geprobeerd om hem te winnen, maar (nog?) geen successen! haha!
    ik volg via bloglovin en ik heb dit artikel geliked.
    liefs, Romy

  7. Wat een leuke winactie, ik woon in Nederland, dus ik doe mee !
    Ik volg jullie op Bloglovin en heb het berichtje geliked
    Liefs,
    Lotte

  8. Bericht op bloglovin geliked ^.^ Zonder blush zie ik echt onwijs bleek en lijk ik net ziek. Niet zo positief dus.. Met blush heb ik ook net wat meer kleur en zie ik er wat gezonder uit zoals je al zegt, haha!

  9. hooi,
    nice nice nice! ik doe mee. ik ben namelijk dol op blush! je krijgt er echt een lieve uitstraling van. maar stiekem ook wel verleidelijk. ik zou deze winactie graag willen winnen! ik leen eigenlijk altijd de blush van m’n zusje. want ik heb zelf geen blush ;o
    ik ben een meisje van 16 en ik zit in een soort geldprobleem ;p
    ik gebruik soms een beetje rode lippenstift op m’n wangen om een soort van blush effect te maken, maar dat is het natuurlijk ook niet echt..
    ik heb wel gekeken of ik misschien toch een blush kon kopen, maar als ik dan in de winkel kom. weet ik echt niet welke ik moet nemen haha. daarom lijkt me dit pallet echt heel handig! gewoon een beetje uitzoeken wat een mooi kleurtje is hihi.

    om een kansje te maken heb ik dit bericht geliked!
    ik volg je op Bloglovin’
    ook heb ik het bericht getweet! (@amymarlie)

    ik woon in Nederland dus dat komt mooi uit ;p
    veel plezier met het uitzoeken van de winnaar!

    Liefs,
    Amy a

  10. Super leuk! Maar ik doe maar niet mee want ik heb al een x een nail art pakketje van jullie gewonnen πŸ™‚

  11. Wat een mooi palette, wij doen graag mee.
    We volgen je op Bloglovin’ en we hebben dit artikel geliked.
    xoxo Amy & Laura

  12. Hoihoi! Wat een superleuke winactie, I’m in! πŸ™‚

    Ik volg je op bloglovin’ en heb deze post geliked. Ik woon in Nederland.

    Liefs

  13. Wauw, ziet er mooi uit! Ik wil al een tijdje zo een bestellen maar ik twijfel over waar ik m moet bestellen πŸ™‚

    IIG, Ik volg jullie, ik heb ge-liked en ik woon in Nederland.

Geef een reactie

