Weekly nailart #14 Super Mario Piranha plant

Vorige week liet Tamara zich al inspireren door het super mario spelletje waar wij ons mee vermaakten op de Wii, vandaag was het mijn beurt.

Wederom speelden wij een spelletje super mario bros, wat ons niet geheel zonder problemen verliep. Toch was het een geslaagde avond en ik besloot om mijn nailart ook te baseren op dit spelletje.

Ik keek wat rond op google maar vond niet echt iets wat ik na zou kunnen maken, ik zette mijn zoektocht voort en kwam op youtube terecht. Deze tutorial volgde ik, en dit is mijn resultaat.
Ik ga jullie niet precies uitleggen hoe ik dit gemaakt hebt, dat doet het meisje in de tutorial al.
Ik gebruikte als basis kleur kinetic candy van China Glaze, de buis en de steel van de bloem maakte ik met King of Greens van Catrice. De bloem zelf maakte ik met Caught On The Red Carpet en de witte kleur is lavender breeze.
Ik vergat de randjes van mn nagels schoon te maken voor de foto, mijn excuses hiervoor.

9 thoughts on “Weekly nailart #14 Super Mario Piranha plant

Geef een reactie

