Winactie #1; Fimo/rhinestone wielen

Eerder vandaag konden jullie al lezen over het 1-jarig bestaan van a1001addiction en natuurlijk laten we dit niet onopgemerkt voorbij gaan. Op dit moment is het tijd voor de allereerste winactie van deze week.

Wat kan je winnen?

6 wielen met rhinestones en fimo figuurtjes om te gebruiken bij een nailart.

Hoe maak je kans op deze prijs?

* Volg ons op bloglovin en like dit bericht.
* Laat een comment achter dat je mee doet.
* Je moet in Nederland of Belgie wonen om mee te kunnen doen.

Hoe maak je extra kans op deze prijs?
*Twitter over deze winactie en tweet het volgende; a1001addictions trakteert; fimowielen. Β Laat een link met je tweet achter in de comments. (+1)

Meedoen met deze winactie kan t/m zondag 18 maart 23:59 uur.

38 thoughts on “Winactie #1; Fimo/rhinestone wielen

  1. Ik volg je al een tijd op bloglovin’ & doe dan ook zeker mee met deze winactie! Ik heb je bericht geliked πŸ˜‰

    xx

  2. Wauw wat een superleuke winactie!
    Ik doe zeker mee!
    Ik volg op bloglovin en ga nu liken.
    En nog gefeliciteerd!

  3. Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan! πŸ˜€ Ook erg leuke winactie.
    Doe helaas niet aan twitter (heb wel een account maar tweet zelf niet) dus heeft geen zin om het te tweeten, haha. Maar heb het artikel wel geliked. x

  4. Gefeliciteerd! Wat een super leuke winactie, ik doe zeker mee πŸ˜€ Ik volgde je al met Bloglovin en heb het artikel geliked β™₯
    ‘xx

  5. Oeh super leuk! ik doe mee πŸ™‚
    β™₯ ik volg jullie al op bloglovin’ en heb geliked
    β™₯ ik woon in Nederland
    xx

  6. Wauw, leuke winactie, ik doe graag mee
    ik volg je op bloglovin en het berichtje heb ik gellked
    Liefs,

  7. Gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan!
    En ik doe natuurlijk graag mee aan de winactie ^^
    Ik volg jullie op bloglovin en heb dit bericht geliked.

  8. Feliii!
    Supertof! Ik doe mee, ik volg op Bloglovin’ en heb het artikel geliked (:
    Γ³Γ³k heb ik getweet:

    xxxx

  9. Ah, heel gaaf! Zulke dingen zie ik altijd op ebay en dan wil ik het ook altijd kopen, om mezelf te motiveren om meer met nail-art te doen. Ik doe zeker mee! Ik volg jullie natuurlijk al lang op bloglovin, en ik heb het artikel geliked.

  10. Heey
    Wat een leuke winactie! Ik doe mee.
    – ik volg je op bloglovin en like dit bericht.
    – ik woon in Nederland of BelgiΓ«.

  11. superleuk, ik doe mee!
    volgens mij zie ik ook van die pareltjes, die zoek ik al een hele tijd dus dit komt mooi uit πŸ˜‰

  12. Super leuk πŸ˜€ Ik word altijd helemaal happy van die gezellige fimo’s en strass voor op je nagels hahaha. Heb uiteraard geliked op bloglovin en ik volgde al πŸ™‚

Geef een reactie

