a1001addictions 1 jaar!

Iets meer dan 1,5 jaar geleden ontdekten Carola en ik nagellak. Al snel werden we er verslaafd aan en konden we echt niet meer zonder. Het begon met een paar keer per week naar de Kruidvat gaan om het Catrice schap te checken. Later brachten we uren door op internet met het zoeken naar swatches van China glaze en OPI. Pakjes kwamen al snel onze kant op vanuit Amerika. De postbode kent ons nu bij naam en we staan bekend om onze passie voor nagellak. Nooit had ik kunnen bedenken dat ik ergens zo aan verslaafd zou kunnen raken.
Met onze passie voor nagellak kwam ook onze obsessie met beautyblogs. Het begon met het zoeken naar swatches, maar al snel hadden we onze favoriete blogs ontdekt en keken we daar elke dag even. Langzamerhand begon het bij ons te kriebelen om ook een blog te beginnen. Op een zaterdagmiddag besloten we het gewoon te doen. We startten de computer op en gingen aan de slag. Een uurtje later was a1001addictions geboren. Een blog waar we onze passie kunnen delen met mensen die precies weten hoe het is. Meestal houden Carola en ik dingen niet zo heel lang vol. Zo zijn we al 4 keer opnieuw begonnen met hardlopen om steeds maar weer te stoppen door tijdgebrek of het weer. Tot onze grote verbazing en vreugde hebben we eindelijk iets vol kunnen houden. a1001addictions bestaat vandaag alweer 1 jaar!
We hebben ons best gedaan om elke dag wat te posten. Soms ging het met pijn en moeite, de andere keer hadden we al weken van te voren alles gepland. Toch hebben we door weten te zetten. Inmiddels hebben we al 370 berichten geplaatst, zijn er 5435 reacties geweest en hebben we al 249 volgers via bloglovin. Zonder jullie hadden we het nooit volgehouden. Ik vind het altijd super leuk om de reacties te lezen bij alle posts. Het geeft voldoening om te weten dat er mensen zijn die onze blog leuk vinden. Een aantal keer zat ik er echt doorheen. Het leven was dan gewoon te druk, maar dan zag ik weer een aantal leuke reacties en de statistieken en bleven we doorgaan. Ik wil jullie super bedanken voor alles! Carola en ik zijn aan het denken gegaan en hebben een aantal leuke winacties bedacht. Een week lang zal er elke dag een winactie online komen. We hopen dat we een aantal mensen blij kunnen maken met de prijzen.

Bron foto

12 thoughts on “a1001addictions 1 jaar!

Geef een reactie

