BlackBerry foto’s #4

Inmiddels zitten we alweer drie maanden in het nieuwe jaar en vond ik het hoogtijd worden om jullie weer eens een kijkje in mijn leven te geven.
Mijn telefoon heb ik altijd en overal bij me, hier maak ik dan ook geregeld foto’s mee en vandaag is het tijd om deze met jullie te delen.

Op het moment dat eigenlijk niemand meer echt winter verwachte, kwam de sneeuw ineens uit de lucht vallen. Deze shot schoot ik vanuit mijn raam.

Ook werd het ineens wel heel erg koud, en na een week flink vriezend weer kon er geschaatst worden op natuurijs. Ook ik waagde mij er aan en ik moet zeggen dat ik het nog aardig kon. Schaatsen verleer je niet.

Zelfs mijn hond vond het behoorlijk koud aan het begin van dit jaar. Vaak kwam hij heel dicht bij je liggen en zijn poten voelden heel koud aan. Heerlijk vond hij het om onder een dekentje bij je te komen liggen.

Mijn stukje stokbrood had de vorm van een hartje, hier moest ik gewoon wel een foto van maken!

In het begin van dit jaar bestelden we wat typisch Amerikaans snoep. Dit waren een soort smarties gevuld met pindakaas, zo lekker!

Gezellig lunchen met een vriendinnetje. Dit drankje zag er niet erg smakelijk uit maar was wel erg lekker en ook nog eens gezond.

De buit na een middagje shoppen bij de Primark in Zaandam.

Shoppen is vermoeiend, we besloten om ergens eventjes wat te eten. Dit was ons avondeten bij la place, minder gezond wel lekker.

Ergens op internet las ik dat er ook m&m lipsmackers waren. Direct ben ik gaan kijken op Ebay en kocht deze m&m strawberry & milkchoclate lipsmacker. Achteraf vind ik ‘m niet zo heel lekker en zelfs een beetje misselijkmakend.

Natuurlijk was het vorige maand ook Carnaval. Nu leeft het hier boven de rivieren niet heel erg, maar was er wel een heuse carnavals optocht met praalwagens.

De eerste foto gemaakt met mijn nieuwe telefoon.

Vorige week was mijn vriend jarig. Afgelopen kerst bedachten een aantal vrienden van hem om hem een 4-gangen pizza-diner te geven voor zijn verjaardag, gezien dit zijn lievelingseten is.
Heel stiekem bereiden we het een en ander voor, ik maakte zelf deze pizza taart en afgelopen zondag was het tijd voor een kleine surprise party.

De pizza-taart in “werking”, nadat de kaarsjes waren uitgeblazen. Al met al was het verrassingsfeestje en pizza diner een groot succes en erg gezellig.

Zo, dit waren mijn foto’s van de afgelopen tijd. Waar hebben jullie je zoal mee bezig gehouden?

 

10 thoughts on “BlackBerry foto’s #4

  1. Ik ben naar een heel leuk en groot paardenevenement geweest in Gent ! (kan je lezen op men blog) en natuurlijk het begin van mijn stage en einde van examens heeft ook een groot deel van mijn tijd in beslag genomen zucht…

  2. Heel leuk om te zien! Wat is de pizzataart leuk geworden, hihi! En die M&M lipsmackers vind ik er wel heel erg leuk uitzien. Ook al ben jij er niet héél enthousiast over, ga ik ze misschien toch maar bestellen!

Geef een reactie

