NOTD: OPI – I have a herring problem

Ik denk dat iedereen wel heeft gehoord van de OPI Holland collectie. Ikzelf was echt super blij toen ik het nieuws hoorde. Al snel had ik een aantal lakken op m’n wishlist gezet. Bij het bestelling kwam ik erachter dat ik veel lakken toch niet zo bijzonder vond en dat ik liever andere wilden kopen. Vandaar dat het voor mij bij 1 lakje uit de Holland collectie bleef. Persoonlijk vind ik deze echt het mooiste van de hele collectie.
I have a herring problem is een blauwe lak met zilvere shimmer erin. Op de bovenstaande foto’s draag ik twee laagjes. Het lakken ging echt fantastisch en het bleef er super lang opzetten. Deze foto’s heb ik gemaakt na 6 dagen, vandaar dat er wat tipwear te zien is. Voor de rest heb ik totaal geen chips, ik moet zeggen dat me dat niet zo vaak voorkomt. Ik ben echt super blij met deze lak, het kleurtje is echt uniek in m’n stash!

13 thoughts on “NOTD: OPI – I have a herring problem

  1. vind het een hele mooie kleur! heb er zelf ook even over staan twijfelen, maar het is toch niet een kleur die ik zelf vaak zou pakken. ben daarom alleen voor thanks a windmillion gegaan.

Geef een reactie

