Weekly nail art #13: Toad

Afgelopen week ben ik weer eens gezellig bij Carola langsgeweest. Opeens werd t briljante idee geboren om te gaan wii-en. Zo kwam het dat we een potje Mario gingen spelen. Toad vind ik één van de leukste figuren uit Mario, vandaar dat ik er ook voor koos om als Toad te spelen. Een dag later zat ik na te denken over een nail art voor vandaag et voila het idee om een eerbetoon te maken voor Toad werd geboren.

Als eerste bracht ik een laagje van Ankara van Herome aan. Ik vind dit echt een verschrikkelijk lakje, omdat hij maar niet wil dekken. Voor dit doeleinde was hij echter perfect! Daarna gebruikte ik Lavender Breeze van Catrice om een wit streep aan de onderkant van m’n nagel aan te brengen. Vervolgens pakte ik Bloody Mary to go van Catrice om met een dottingtool de bovenkant van Toad te tekenen. Aangezien ik in het spelletje een groene Toad was, leek het me wel leuk om ook een groene Toad te tekenen. Hiervoor heb ik Starboard van China glaze gebruikt. Als laatst maakte ik nog witte stippen op de ‘hoed’ van Toad en zwarte ogen. Het resultaat vind ik erg leuk geworden, vooral als je fan bent van Toad!

9 thoughts on “Weekly nail art #13: Toad

  1. Pingback: Weekly nailart #14 Super Mario Piranha plant | a1001addictions

Geef een reactie

