Ebay Addict #4

Het is weer hoog tijd voor een nieuwe Ebay addict! De spulletjes die ik nu ga laten zien heb ik eigenlijk al een hele lang tijd binnen en ik ben er ook super tevreden over. Waarschijnlijk komt er binnenkort alweer een nieuwe Ebay addict, aangezien ik nog veel meer besteld heb. M’n familie denkt al dat ik helemaal verslaafd ben door alle pakjes die ik binnen kreeg. Ik doe maar net alsof dit niet zo is.

1. Een vriendin van mij wilde graag pauwenveer oorbellen hebben. Ik heb deze besteld voor haar voor $1.19 bij deze verkoper. Helaas vind ik de oorbellen echt lelijk. De een is veel kleiner en bij de andere steken er allemaal rare sprieten uit. Dit beschouw ik echt als een miskoop.
2. Ik had deze stekers op een blog gezien en ze leken me erg handig. Helaas zijn ze iets kleiner dan ik verwacht had, maar wel handig voor op een cupcake. Deze kostte $2.14 bij deze verkoper.
3. Voor m’n nieuwe ereader had ik een hoesje nodig en aangezien je alles op Ebay kan vinden besloot ik daar even te kijken. Al snel vond ik dit zachte exemplaar waar m’n ereader makkelijk in past. Hier heb ik $11.24 voor betaald bij deze verkoper.
4. Op het scherm van m’n Blackberry zit al heel erg lang een kras. Aangezien ik altijd mijn hoesje kwijt raak leek het me wel handig om een screen protector te hebben. Ik heb een setje van 3 gekocht voor $0,99 bij deze verkoper.

5. Aangezien ik de andere pauwenoorbellen te lelijk vond heb ik dit paar besteld. Deze vind ik stukken leuker en zal ik dan ook gaan geven. Voor $2.23 heb ik ze gekocht bij deze verkoper.
6. Als laatst heb ik nog een uv filter gekocht voor m’n camera. Dan is er minder kans dat m’n lens beschadigt en dat vind ik toch wel een fijn idee. Spiegelreflex lenzen zijn niet zo goedkoop.  Deze kostte $2,49 bij deze verkoper.

Dat was het alweer voor deze keer. Ik ben echt super blij met al m’n spulletjes, behalve de pauwenoorbellen. Die oorbellen vind ik echt lelijk en ga ik waarschijnlijk gewoon weggooien. Tja, voor dat geld kan je dat natuurlijk wel een beetje verwachten.

9 thoughts on “Ebay Addict #4

  1. Leuke aankopen, die stekers lijken me vooral erg leuk!

    Wat heb je ook een leuke blog, ik ben je blog meteen gaan volgen via bloglovin.
    Hopelijk neem je ook een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

