NOTD: Essence – Galactic black

Het Essence schap sla ik meestal over als ik langs de Kruidvat ga. Om de een of andere reden bevallen de lakjes mij nooit zo goed. Een tijdje geleden was ik aan het winkelen en ging ik los bij de Kruidvat. Dit lakje zag er interessant uit en ik besloot om hem mee te nemen en Essence eens de voordeel van de twijfel te geven.
Galactic black is een zwarte nagellak met zilvere glitter erin. De glitter valt helaas niet zo heel erg goed op. Alleen als de zon erop schijnt is de gitter goed te zien. Dit lakje dekt goed in twee laagjes. Het lakken ging wel goed en de substantie vind ik ook wel goed. Toch is er iets wat me tegen houdt bij dit lakje. Ik denk niet dat ik deze vaak ga dragen. Voor die €1,29 is dat natuurlijk geen ramp!

12 thoughts on “NOTD: Essence – Galactic black

  1. Ik heb deze nog in mijn handen gehad, maar weer terug gezet. Ik heb teveel zwart. Maar ik vind het wel een mooi zo met die bescheiden glitter erin. Net weer een andere touche.

  2. Pingback: Just some dots | a1001addictions

Geef een reactie

