Review: 10 blush palette

Afgelopen jaar ben ik verslaafd geraakt aan blush. Aangezien ik zelf heel erg bleek ben, is blush echt de ideale oplossing. Ik heb eindelijk een gezondje kleurtje op m’n wangen. Vooral in de winter kan ik dit erg goed gebruiken. Voor m’n verjaardag heb ik van Carola een blush palette gekregen. Het is echt een ideaal palette om te hebben als je van blush houdt.

De kleurtjes in het blush palette zijn verschillende tinten. Er zitten een paar roze varianten in, maar ook bruinige. Dit is erg handig, want als je dit palette aanschaft heb je meteen veel verschillende kleuren blush. Een paar blushes zijn mat en een paar hebben een subtiele shimmer.

Dit zijn de bovenste 5 kleurtjes van het palette. Deze swatches zijn gemaakt zonder basis. Zoals te zien is hebben de kleuren genoeg pigmentatie. Al deze blushes hebben een lichte shimmer erin, die in de schaduw niet zo opvalt. Als de zon erop schijnt is het effect echt heel erg mooi. Vooral de middelste kleur gebruik ik heel veel. Dat is echt de perfecte licht roze kleur voor mijn lichte huidskleur.

Dit is het onderste rijtje van het palette. Hiervan heeft maar één blush shimmer erin, dat is de tweede kleur. Hiervan vind ik vooral de eerste en middelste kleur heel erg mooi. Ik ben op het moment heel erg van de roze blushes.

Ik moet zeggen dat de kleuren er in het echt nog veel mooier uit zien dan op de foto’s. De blushes hebben wel een probleempje. Ze zijn namelijk best poederig. Vooral op de laatste foto is dit goed te zien. Als je met je kwast erin gaat is het probleem wel iets minder dan met je vingers. Toch raad ik het aan om je kwast goed op te kloppen voor het aanbrengen. Ik ben echt super blij met m’n blush palette. Er zitten prachtige kleuren in en ze brengen fijn aan. Ik heb het blush palette cadeau gekregen, dus ik weet niet precies waar deze vandaan komt. Op ebay zijn er heel veel te koop.

12 thoughts on “Review: 10 blush palette

  1. Ik heb dit palette zelf een tijd geleden gewonnen, maar gebruik het jammer genoeg nog niet erg veel. De kleuren zijn iets te poederig voor mij en ik grijp toch eerder naar mono blushes.

  2. hij ziet er heel mooi uit, toch denk ik dat mijn voorkeur gaat naar losse blushes. ik denk dat ik van zo’n palette meer dan de helft niet zou gebruiken..

  3. Ik heb deze ook (van eBay) en heb ‘m na een half jaar weer opnieuw gekocht (als backup) want ik vind hem heel fijn.

    In het begin dacht ik bepaalde kleuren veel te gaan gebruiken, maar nu gebruik ik ze bijna allemaal! Het is juist leuk om af te wisselen en bij bijvoorbeeld een roze shirt of vestje ook een roze blush te gebruiken en bij iets bruins de bruine. Matcht perfect!

    Ik ben er superblij mee, ik vraag me alleen af wat de ingrediënten zijn, want die staan er niet op vermeld en dat baart me ergens een klein beetje zorgen (het is misschien wel “troep” uit China?)

Geef een reactie

