NOTD; Hip Queens Wear Blue Jeans!

Bij de plaatstelijke kruidvat hier is de nieuwe collectie van Catrice nog altijd niet te vinden.
Al verschillende malen heb ik met lege handen de kruidvat weer verlaten, terwijl ik op steeds meer blogs swatches voorbij zie komen van de nieuwe collectie.

Wel heb ik een lakje in mijn bezit, welke weer is opgenomen in de nieuwe collectie!
Hip Queens Wear Blue Jeans! maakte al eerder deel uit van de ultimate nail lacquer collectie, maar verdween al vrij snel weer uit de schappen.

Deze bijzondere blauwe kleur dekt al volledig in een laagje, al lak ik eigenlijk altijd twee laagjes.
Op deze swatch foto draag ik geen topcoat, de lak glanst dus al behoorlijk van zichzelf.
In deze donkerblauwe kleur bevinden zich miniscule blauwe glitters. Deze komen in het flesje wat beter uit dan op mijn nagels, maar in direct zonlicht zijn deze glitters goed te zien.

11 thoughts on “NOTD; Hip Queens Wear Blue Jeans!

  1. Ik vind deze kleur toch wel erg mooi! Ik draag zelf bijna nooit blauwe nagellak en ik heb hier ook veruit de minste nagellak van, maar deze is wel heel mooi.

Geef een reactie

