Weekly nailart #12

Afgelopen week droeg ik weer eens een grijze nagellak, maar alleen grijs vond ik een beetje saai.
Ik besloot mijn konad spullen weer eens uit de kast te trekken, ik gebruik ze eigenlijk veel te weinig. Ik heb dan ook een overload aan imageplates in mijn bezit en besloot voor een full nail design te gaan.
Dit design is afkomstig van big spd imageplate c, welke ik al een tijd in mijn bezit heb.
Omdat ik grijs een vrij lastige kleur vind om mee te combineren, hield ik het veilig en stempelde met een witte lak.
Het design van deze afbeelding vind ik erg leuk, het is net of er allemaal kleine barstjes in de lak zitten, een goed draagbare en niet te opvallende nail art.

8 thoughts on “Weekly nailart #12

Geef een reactie

