Transdesign haul

Het is weer zo ver. Ik heb me niet meer kunnen beheersen. Nieuwe nagellak collecties zorgen er eigenlijk altijd voor dat ik hebberig word. Vaak wil ik gewoon alle lakjes hebben! Helaas heb ik geen geldboom in m’n tuin staan en aangezien ik maar een arme student ben, gaan mijn dromen vaak niet door. Met de nieuwe Holland collectie van OPI moest ik natuurlijk wel een aantal lakjes bestellen. Carola was het met me eens en samen bestelden we een aantal lakjes bij Transdesign. OPI is nog steeds te koop bij Transdesign. Je moet alleen eerst op de naam zoeken voordat je op de pagina van OPI komt.

We hebben de volgende lakjes aangeschafd:

  • OPI – I have a herring problem
  • OPI – did you ‘ear about Van Gogh?
  • OPI – Kiss me on my Tulips
  • China glaze – Dance baby
  • China glaze – Aquadelic
  • OPI mini Nicki Minaj setje met daarin Save me, Pink friday, Fly en did it on ‘em

De mini OPI’s zien er echt te schattig uit. China glaze kost $2.99 en OPI is $6.80. Verzending kost $23 voor een small flate rate box waar 9 lakjes in passen. 2 mini lakken staat gelijk aan 1 grote.

Ga jij nog iets kopen van de OPI Holland collectie?

10 thoughts on “Transdesign haul

Geef een reactie

