Beauty Wishlist

Soms heb je van die dagen dat je een enorme drang hebt om te shoppen. Het liefst zou je alles kopen wat je tegen komt, en op elke beautyblog vind je wel iets wat je graag zou willen hebben.
Vandaag had ik zo’n dag en voor mij helpt het dan om een wishlist te maken. Vaak vergeet ik van producten dat ik ze graag zou willen hebben, en op deze manier onthoud ik het beter.

1. Bamboo set €22,-. Ik heb nog geen enkele kwasten set in mijn bezit en ben al een tijdje opzoek naar een goede kwast om mijn foundation mee aan te brengen. Tamara heeft de bamboo set in haar bezit, welke haar goed bevalt. Ik twijfel nog tussen de bamboo set en de verry croc set van zoeva.
2. Too faced natural eye palette €40,-. Op zoveel blogs ben ik dit palette al tegen gekomen, ik ben er gewoon verliefd op geworden. Ik vind de prijs alleen iets minder leuk.
3. Urban decay naked palette €47,-. Nog zo’n prachtig palette, maar wederom weerhoud de prijs mij van het kopen.
4. Bubbles & Butters scream if you wanna go strawberry €8,95. Bodybutters, ik heb er een zwak voor. Deze zag ik staan in het douglas magazine en wilde ‘m direct hebben!
5. ELF Gotta Glow Blush €4,-. Lotte schreef hier laatst over en ik was direct verliefd!
6. Hottie masage bar €10,25. Schijnt een fijne massagebar te zijn voor als je stijve spieren hebt.
7. China Glaze Techno €6,95. Een prachtige glitter nagellak uit de electro pop collectie.

Wat staat er momenteel op jullie wishlist?

 

10 thoughts on “Beauty Wishlist

  1. Mooie wishlist, en bedankt voor de vermelding! Gotta Glow is inderdaad echt prachtig, ik gebruik ‘m bijna elke dag! Het Too Faced Natural Eye palette staat ook echt heel hoog op mijn wishlist, die wil ik al zo lang!

  2. Dat Too Faced palette heb ik toevallig voor de verjaardag van een vriendin gekocht, maar toen ik hem zag wilde ik hem stiekem ook wel hebben… dus dat wordt sparen voor mij!

Geef een reactie

