Blauwe Zebra

Whats with the Cattitude van Opi vind ik een van de mooiste lakjes die ik in mijn bezit heb. Het is echt de perfecte licht blauwe kleur. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er wel even aan moest wennen om hem op m’n nagels te hebben na alle donkere lakken van de afgelopen maanden. Toch ben ik er nog steeds gek op. Image plate m57 van Konad is één van m’n favoriete plates. Het leek me wel een geschikt idee om deze twee te combineren.
Ik ging aan de slag met het zebra printje van m57, plakband en een blauwe stempellak. Aangezien ik deze lak al een aantal dagen op had, kon ik de plakband er zo op plakken en daarna ervan halen, zonder dat het de nagellak ervan af trok. Ik hoor van veel mensen dat ze dit probleem altijd hebben met plakband. Ik denk dat ze dan niet lang genoeg wachten tot de nagellak echt goed droog is. Helaas was ik zelf ook een beetje ongeduldig met m’n topcoat aanbrengen. Vandaar dat het bij m’n middelvinger een beetje vervaagd is.

13 thoughts on “Blauwe Zebra

Geef een reactie

