NOTD; Pelican Grey

Deze grijze lak met de naam Pelican Grey, uit de Anchors Away collectie heb ik al een tijdje in mijn bezit. Toch deelde ik deze lak nooit eerder met jullie, tot vandaag.

Voor deze tijd van het jaar is het echt een perfecte kleur, buiten is het vooral grijs en regenachtig en ik pas mijn nagellak dan ook aan op het weer. De vrolijke pastel- en knal kleurtjes laat ik liggen tot de lente en zomer.

China Glaze is een van mijn favoriete nagellak merken, ik vind het dan ook jammer dat deze lakken in Nederland niet gewoon in de winkels liggen. Misschien maar beter ook, dan zou mijn stash waarschijnlijk nog groter zijn.
Pelican grey is een koele grijze kleur welke een lichte zilver kleurige shimmer bevat.
Deze lak dekt volledig in twee laagjes en met een sneldrogende topcoat kun je binnen 10 minuten weer van alles doen.

13 thoughts on “NOTD; Pelican Grey

    • ASHley is wat donkerder en is een creme lak. Pelican grey bevat een shimmer. In de flesjes lijken ze inderdaad heel erg op elkaar.

  1. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

