NOTD: Catrice – From dusk till dawn

Catrice heeft momenteel weer een heleboel nieuwe lakken uitgebracht. Aangezien mijn Kruidvat altijd heel langzaam is met de nieuwe spullen zijn ook de nieuwe lakken er nog niet te vinden. Vandaar dat ik maar eens naar een oude vertrouwde greep. From dusk till dawn is de enige bruine nagellak die ik mooi vind. Je zal mij niet zo vaak met bruine nagellak zien lopen, maar als ik het doe gebruik ik dit kleurtje. Het lakje lakt perfect en dekt met twee laagjes. Volgens mij heeft Catrice de vorige keer dit lakje vernieuwd, zodat hij nu wat paarser is. Ik vind het zelf wel jammer, aangezien deze kleur echt schitterend is.

11 thoughts on “NOTD: Catrice – From dusk till dawn

Geef een reactie

