Shoplog; Kruidvat

Kruidvat is misschien wel mijn meest favoriete winkel. Ik vind het heerlijk om er even rond te neuzen, en nu er verschillende producten van essence en catrice met 50% korting te verkrijgen zijn moest ik er gewoon weer even langs.

Allereerst kocht ik de prime and fine smoothing primer (€4,99), hier had ik al veel goede reviews over gelezen waardoor ik hier erg benieuwd naar was geworden.
De essence smokey eyes brush (€1,29) had ik al een tijdje op mijn wishlist staan, maar elke keer vergat ik deze mee te nemen. Een erg fijne kwast oom oogschaduw mee aan te brengen in de arcade boog.

Ik had nog geen enkele zwarte striper (€1,49) in mijn bezit, wat soms erg lastig is. Essence heeft verschillende kleuren stripers in haar bezit, welke fijn in gebruik zijn.
Als laatste kwam ik de essence nail glue  tegen, hier ging ook nog eens 50% korting vanaf waardoor deze mij nu nog maar €1,15 heeft gekost.

In de folder van deze week zag ik een leuke aanbieding staan! Twee replay eau de toilette parfums naar keuze voor €20,-. Een vrouw kan nooit genoeg parfum hebben en ik besloot deze twee parfums mee te nemen.

15 thoughts on “Shoplog; Kruidvat

  1. Leuke aankopen, fijne en handige dingen 🙂 je bent vergeten de Essence lash & brow gel mascare te noemen hihi. Is die nu ook met 50%? Dan moet ik misschien nog even inslaan…

  2. die rechter parfum (replay for her) gebruik ik al zo’n 3,5 jaar haha, zo lekker ! <33

    Leuke blog ! Ik volg je (:

  3. Grappig om te zien dat je echt dezelfde essence dingetjes hebt als ik. Toevallig vandaag ook dat kwastje gekocht, de brow gel had ik al en ben ik erg tevreden over, en ook de striper nagellak heb ik in t roze, én toevallig laatst ook die eyeshadow gekocht in een nude tint.

Geef een reactie

