Weekly nail art #11: de Valentijnsdag editie

Wat gaat de tijd toch snel. Inmiddels zit de helft van Februari er alweer op. Dit betekent dat het vandaag Valentijnsdag is! De laatste tijd heb ik al heel veel looks en nail arts voorbij zien komen op verschillende blogs met dit onderwerp. Aangezien de weekly nail art deze keer op de dag zelf valt vond ik het wel leuk om nog een laatste nail art te maken.
Na maanden van glitterlak, blauw, groen en zwart besloot ik weer eens een lief roze kleurtje te dragen. Just married van Catrice is m’n favoriete licht roze lak en is tevens de basis voor deze nail art. Nu kon ik eindelijk een keertje de hartjes op m’n konad image plates gebruiken. Normaal zou ik deze echt nooit voor een nail art gebruiken, maar voor deze is het juist heel erg gepast. Ik heb m2 en m3 van Konad gebruikt en image plate Sdp C03 van Dashicabeautyshop. Ik heb geen idee of ze deze plate nog heeft, aangezien ik hem al een tijd geleden heb aangeschaft. Ik heb gestempeld met een rode en witte stempellak van Konad.
Het resultaat is een overdosis aan hartjes en roze en rood. Ach voor deze dag is het juist leuk!

9 thoughts on “Weekly nail art #11: de Valentijnsdag editie

Geef een reactie

