What’s on its way: Ebay

Ik ben echt verslaafd aan Ebay. Gelukkig kan ik me vaak beheersen en koop ik veel op Ebay in periodes. Alles wat ik er koop is redelijk goedkoop en dat zorgt ervoor dat ik er veel van wil hebben. Afgelopen week had ik weer eens heel erge drang om iets te kopen op Ebay. Ik moest en zou een nieuwe ketting kopen. Een lekker lange, die het liefst ook redelijk opvallend was. Ik ben best goed geslaagd. Op Ebay is natuurlijk heel veel leuks te koop.

Deze ketting van een hert is weer eens iets anders dan de gebruikelijke kettingen die ik heb. Hij lijkt me echt heel erg schattig en de ketting is lekker lang. Deze kost $1.79 bij deze verkoper.

Deze ketting is ook lekker opvallend en groot. Ik vind lange kettingen vooral heel erg leuk om te dragen. Het kan een outfit echt afmaken. Ook deze ketting kost vrij weinig, namelijk $2.28 bij deze verkoper.

Deze ketting vind ik echt gaaf door de libelle. Het hout erachter zorgt dat de libelle mooi uit komt. Dit lijkt me vooral een leuke ketting voor in de zomer. Deze kostte slechts $1.27 bij deze verkoper.

Ik ben echt heel erg benieuwd hoe alles er in het echt uit ziet. Vaak valt de kwaliteit van de sieraden van Ebay een beetje tegen. Wat kan je anders verwachten met deze prijzen? Ik ben in ieder geval bereid het risico te nemen. Als ik de sieraden binnen heb, zal ik even laten weten hoe de kwaliteit ervan is!

13 thoughts on “What’s on its way: Ebay

  1. Wat leuk, ik ga gelijk ff kijken op ebay. Heb zojuist jullie site ontdekt en vraag me af: in jullie header staat offical nail polish addicts. Moet dit niet official zijn? Ik ben niet van de taalpolitie 😉 maar vroeg me af of het een foutje is?

    • Wow, dat was me echt nog niet opgevallen. Het is inderdaad fout, bedankt voor het melden ervan! Moet ik binnenkort maar even gaan verbeteren

Geef een reactie

