Nailart; Valentijn

Met nog drie dagen te gaan tot valentijnsdag, geef ik jullie vandaag alvast een klein beetje liefde.
Het leek mij erg leuk om mijn nagels in valentijns-sferen te brengen en rommelde eens wat rond in mijn nagellak en nailart stash.
Roze vond ik de meest passende basiskleur, hiervoor gebruikte ik dan ook Sugar High van China Glaze.
Ik zocht wat tussen mijn konad plates en op plate m 61 vond ik een afbeelding met een hartje, welke ik met romeo (van de essence nailart twins) op mijn nagels stempelde.
Rechts onderin plaatste ik een roze rhinestone hart, ik vond de nailart nog niet compleet en besloot nog een laagje fairydust toe te voegen.

Door de glitters liet deze nailart zich ontzettend moeilijk op de foto vastleggen, dit was dan ook de beste foto die ik kon maken.

Zijn jullie al in de valentijns-stemming?Ā 

9 thoughts on “Nailart; Valentijn

Geef een reactie

