Stipjes nail art

Een hele tijd geleden heb ik op Ebay dotting tools gekocht. Dotting tools zijn heel erg handig om stipjes mee te maken. Helaas is het best lastig om de rondjes even groot te maken. Vandaar dat de tools een beetje vergeten in m’n stash lagen. Ik heb laatst m’n stash op een andere plek neergezet en daardoor kwam ik de dotting tools weer tegen. Ik pakte ze er meteen bij en besloot een nail art er mee te maken.
Als eerst zette ik met een witte kleur grote stippen diagonaal over m’n nagel. Daarna zette ik in die stippen een kleiner stipje in dezelfde kleur als de basis kleur. Ik heb hier Funky van p2 op.

Als laatste detail zette ik nog witte stippen onder de andere stippen. Ik denk dat ik persoonlijk één rij stippen het leukste vind. Het leuke van dottingtools is dat je alle kleurtjes in je stash gewoon kan gebruiken en het is redelijk makkelijk om te doen.

7 thoughts on “Stipjes nail art

Geef een reactie

