NOTD; Crack me! Blue

Crackle lakken, je houdt er van af je hebt er een hekel aan. Zo af en toe vind ik het wel leuk om eens wat anders op mijn nagels te hebben, een crackle lak geeft dan al snel een leuk effect.

Alweer een tijdje geleden kwam essence met nieuwe kleuren cracking topcoats, Crack me! Blue is er een van.
Een blauwe cracking topcoat is weer eens wat anders dan de zwarte crackle die we allemaal wel kennen. Bovendien bevat crack me! blue ook nog eens een blauwe shimmer.
Met deze winterse dagen vond ik het tijd voor blauw op mijn nagels, blauw staat bij mij gelijk aan koud.
Ik bracht eerst een licht blauwe basiskleur aan op mijn nagels en lakte daarover heen een laagje crack me! blue.
Over het crackle effect ben ik niet echt tevreden, zoals je kunt zien is de lak op mijn wijs- en middelvinger haast niet open gebarsten. Misschien dat ik hier wat te dun lakte, ik zal de volgende keer een wat dikker laagje lakken.

11 thoughts on “NOTD; Crack me! Blue

  1. ik heb deze ook, en ik heb hem nu toevallig ook op.
    bij mij kraakt hij wel mooi open, echt met grote stukken die helemaal los van elkaar zijn, dus ik denk dat ik een dikker laagje heb aangebracht. Ik heb hem over een glitterlakje gedaan: troy van essence. Met daaronder een paarsachtig lakje van safari maar ik denk dat gabriella, die er bij hoort, er precies op lijkt. Dit staat erg leuk! ooh en ik heb er ook nog een glanzende topcoat overgedaan, dan zie je de glitters van de crackle lak beter!

Geef een reactie

