NOTD: Love Marilyn

China glaze bracht laatst een collectie uit met alleen maar glitter nagellakken. Deze rode beauty kon ik gewoon niet weerstaan. Momenteel ben ik verslaafd aan glitter nagellak en ook deze belandde dus in m’n virtuele mandje. Eerlijk gezegd was ik hem een beetje vergeten, maar ik wilde laatst weer eens glitter op doen. Ik rommelde door m’n stash en kwam al snel Love Marilyn tegen.
Ik bracht een laagje aan en merkte al snel dat deze lak heel veel lagen nodig heeft om dekkend te worden. Love Marilyn heeft namelijk een doorzichtige basis met daarin rode en zilveren glitter. De volgende keer ga ik dan ook eerst een kleurtje aanbrengen en daarover heen deze glitter lak doen. Ik heb op bovenstaande foto’s 4 lagen op en er zijn nog duidelijk wat gaten zichtbaar. In het echt vielen deze gaten bijna niet op en ik stoorde me er ook niet echt aan. Het effect van deze lak is echt super gaaf. Je nagels springen er echt uit. M’n broer vindt dit een kerst lak, maar daar ben ik het niet mee eens. Love Marilyn kan het hele jaar door gedragen worden!

13 thoughts on “NOTD: Love Marilyn

Geef een reactie

