Weekly nailart #10

Ik ben nooit een echte held geweest met nailarts uit de losse hand. Toch waag ik me er zo af en toe eens aan, een mens moet uitdagingen hebben in het leven toch?

Wel hield ik het dit keer vrij simpel, ik besloot mijn nagels te voorzien van bloemen. Op het moment dat ik deze nailart maakte, leek het buiten net lente. Inmiddels zijn de temperaturen al ruim een week niet boven de 0 graden uitgekomen en praat heel Nederland over een elfstedentocht, ik wil de lente!

Als basis gebruikte ik Got a Secret van essence, met een roze en een witte striper maakte ik in de hoeken van mijn nagels drie bloemblaadjes.
Met een dottingtool gaf ik de bloemen een hart en de nailart was compleet. Uiteraard kun je elke gewenste kleur gebruiken!

14 thoughts on “Weekly nailart #10

Geef een reactie

