Opgemaakt: Dove dagelijkse intensieve conditioner

In de winter is m’n haar echt een ramp. Het hoeft maar even koud te zijn en m’n haar is meteen heel erg statisch. Even een sjaal af doen zorgt er meteen voor dat het alle kanten op staat, erg vervelend. Helaas helpen niet alle conditioners even goed. Ik gebruik het altijd en toch heb ik er nog heel erg last van. Over deze conditioner van Dove hoorde ik erg goede dingen en ik wilde hem dan ook uitproberen.

Hoe ziet het eruit?
De conditioner zit in een fles van 180 ml. Persoonlijk vind ik een knijpfles heel erg handig voor onder de douche. De dop gaat ook goed open, dus dat is wel een plus punt. De conditioner zelf bestaat uit twee kleuren; wit en goud. Het goude gedeelte is extra verzorging voor het haar.

 Hoe werkt het?
De conditioner werkt gewoon als normale conditioners. Ik smeer het in de punten, wacht een paar minuten en spoel het dan weer uit. Mijn punten worden er erg zacht van en zijn niet meer droog. De conditioner is ook erg zuinig in gebruik. 180 ml is best veel product en zoveel heb ik niet nodig.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Dit is een beetje een twijfel geval. De conditioner is helemaal niet verkeerd. M’n haar wordt er erg zacht van en de punten zien er goed uit. Helaas is het echter niet voedend genoeg voor mijn droge haar. Vooral in de winter is het nog steeds een ramp. Ik merk wel verschil door gebruik van de conditioner, maar het is gewoon niet sterk genoeg. Ik zal dit product dan ook niet opnieuw aanschaffen. Ik probeer liever een nieuwe conditioner, die misschien wel goed genoeg is voor m’n haar.

 

6 thoughts on “Opgemaakt: Dove dagelijkse intensieve conditioner

  1. Ik gebruik deze nu al een tijdje elke keer als ik mijn haar was, ik ben echt verliefd op dat spul! Hij werkt bij mij echt supergoed, vooral in combinatie met de shampoo van dezelfde lijn!

Geef een reactie

