NOTD: Koh – Champagne gold

Champagne Gold was het eerste lakje van Koh dat ik in mijn bezit kreeg. Nooit eerder was ik met dit merk in aanraking gekomen. De lakken van Koh zijn niet bepaald budget vriendelijk (€14,95) te noemen en vind je dus niet direct bij de drogist. Toch vond ik dat ik als liefhebber van nagellak ook dit merk een moest proberen.

Inmiddels heb ik deze lak al een tijdje in mijn bezit, eerlijk gezegd was ik ‘m een beetje vergeten. Maarja wat wil je met meer dan 100 lakken in je bezit?
Ik vond deze lak opnieuw in mijn stash en was direct verliefd, wat een prachtige nude kleur! Ideaal voor elke gelegenheid!

Champagne Gold is een erg lichte lak, maar de dekking is fantastisch! In slechts twee laagjes was deze lak volledig dekkend. De lak bevat een licht gouden shimmer, welke perfect bij de kleur past.
De lange dop ligt prettig in de hand tijdens het lakken en het kwastje is van normaal formaat.
De lak kan tegen een stootje en zit nu al zo’n 3 dagen chipvrij op nagels, het heeft zelfs een volledige werkdag overleefd.
Toen ik deze lak kocht kreeg ik ‘m in een lipstick huls, echt een luxe gevoel.

13 thoughts on “NOTD: Koh – Champagne gold

  1. wat fijn dat die goed dekt, dat vind ik altijd wel belangrijk helemaal als die zo licht is. Ik vind dit echt een mooie lak.

  2. I love Koh nailpolish!! please do more of these reviews! In my area they don´t sell it so I had to order into the blue without even knowing which finish the polish has! Thank you -Now I know how champagne gold is!

Geef een reactie

