Blackberry foto’s #3

Carola heeft al meerdere malen foto’s van haar Blackberry laten zien. Aangezien m’n geheugen weer eens vol was, besloot ik om de foto’s op m’n computer te zetten. Het is toch wel fijn als je een foto maakt dat die dan opgeslagen kan worden. Het leek me ook leuk om een paar van deze foto’s eens te delen.

Allereerst het object wat ik het vaakst fotografeer en dan vervolgens zo vaak aan mensen laat zien dat ze er gek van worden. Katten kunnen gewoon zo lief liggen slapen dat ik wel een foto er van moet maken. Dit is Kiara en het liefst ligt ze gewoon de hele dag te slapen.

Dit is mijn andere kat, Sheba. Een zwarte kat, die geen ongeluk brengt. Ook zij ligt het liefst de hele dag te luieren. Wat is het leven van een kat toch heerlijk.

Vorig jaar gingen we voor school mineralen onder de microscoop bekijken. Deze moesten we dan beschrijven en op het tentamen zouden we het moeten kunnen identificeren. Op een speciale stand hebben de mineralen de mooiste kleuren en het verbaasde me nog hoe goed deze foto gelukt is. Dit is trouwens calciet.

Ik zat laatst een collage te bekijken en vond deze foto van me. Ik denk dat ik hier 3 of 4 geweest moet zijn. Super leuk om weer eens oude foto’s terug te zien.

Met kerst besloot ik eens oogschaduw te gebruiken. Ik vind het zelf erg lastig om het mooi aan te brengen en helaas is er door mijn hooded eyes bijna niks van te zien. Ik was best tevreden met het uiteindelijke resultaat en vind het wel voor herhaling vatbaar. Eyeliner aanbrengen kan ik helemaal niet, dus dat heb ik maar gewoon achterwege gelaten.

Laatst besloot ik dat het tijd werd om wat meer rokjes te gaan dragen. Vol goede moed kocht ik 2 bodycon rokjes. Ik wist niet zo goed hoe ik deze moest combineren. Bovenstaande combinatie vind ik wel geslaagd.

Vorige week vrijdag kwam ik aan op het station en tot mijn schrik reed er gewoon geen enkele trein. Door een gaslek in Amsterdam reden alle treinen niet. Ik baalde er echt enorm van.

Ik denk dat ik zowat de enige in Nederland ben, die blij is dat er sneeuw ligt. Ik vind het echt leuk om een paar dagen met sneeuw te zitten. Van mij mag het nog wel even blijven liggen. Dit is trouwens het uitzicht wat ik heb vanuit mijn raam.

Een tijd geleden was ik aan het werk en kwam ik erachter dat ik een scheurtje in m’n nagel had. Dit gebeurd ook altijd op de meest onmogelijke plekken. Algauw bleef ik ergens achter haken. Het resultaat was een pijnlijke vinger en een stompje. Gelukkig groeit het weer snel aan!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een keertje wat meer foto’s van mij te zien!

10 thoughts on “Blackberry foto’s #3

Geef een reactie

