Shoplog 26-01; Primark, Sting, Action

Eerder deze week konden jullie de shoplog van Tamara al bewonderen, vandaag is het de beurt aan mij.
Want waar zijn wij vrouwen zonder winkelen? De primark is dan ook in blogland een inmiddels zeer bekende winkel. Langzaam aan maakt deze winkel zijn opmars in Nederland, vorige week donderdag was het tijd om de derde winkel van ons land te bezoeken; namelijk de primark in Zaandam.

De winkel op zich is erg mooi, vrij groot en licht. Meestal is het ontzettend druk in de primark filialen, maar dit keer viel de drukte erg mee.

Ik kocht een disney t-shirt met een afbeelding van Lady en de vagebond (€7,-), een klein zwart tasje (€5,-), een paraplu (€6,-) en warme knie sokken (€1,50).

Ik kan de primark niet verlaten zonder een pyama en kocht deze voor €10,-.

Deze trui kocht ik eerder in het zwart, hij zit erg warm en comfortabel en besloot deze er nog bij te kopen (€5,90)

Deze trui moest ik gewoon hebben! (€14,-)

Ik kwam deze make-up reinigingsdoekjes tegen, en was benieuwd of deze fijner zijn dan de witte versie. Per twee verpakking betaal je €1,50. Nooit eerder had ik kwasten gezien bij de primark. Deze foundation kwast (€1,50) en de blush kwast (2,-) voelden allebei zo zacht aan dat ik ze wilde proberen. Ik kocht 3 armbandjes (€3,- per stuk) en als laatste nog twee lipsmackers (€2,- per stuk).

Sinds een tijdje heb ik de bodycon rokjes ontdekt. Wat zitten deze rokjes ontzettend fijn! Ik kocht twee rokjes met stippen in de sale bij the sting voor €5,-. Bij de Action vond ik het donkerblauwe rokje en betaalde hier slecht €2,59 voor.

Uiteindelijk ben ik zeer geslaagd en ging ik met een volle tas richting huis. Onderweg naar huis scheurde de papieren primark tassen, waardoor we genoodzaakt waren om een andere tas te kopen.  Zou dit een teken zijn dat we teveel gekocht hebben?

11 thoughts on “Shoplog 26-01; Primark, Sting, Action

Geef een reactie

